Icthelpdesk - Keuzelijst wijzigen in excel
Icthelpdesk
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Bewaar Paswoord
Bent vergeten uw Wachtwoord? Verwijder Cookies?
Start | Actief Onderwerp (244) | Leden | Gebruikers On-line | Zoeken | Avatar Legenda

Alle Forums
 Helpdesk Office
 Problemen met Excel
 Keuzelijst wijzigen in excel
 Nieuw Onderwerp |  Antwoord op Onderwerp | Maak Onderwerp Favoriet Maak Onderwerp Favoriet |  Printvriendelijk
Auteur Vorig Onderwerp: macro in Excel Onderwerp Volgend Onderwerp: Offerte systeem in Excel  

Vincentcius
Starting Member

Status: offline

Netherlands
1 Bericht
0 Downloads

Waarschuw Moderator

Gepost - 10/18/2009 :  11:21:46  Toon Profiel  Mannelijk Lid  Antwoord met citaat
Onlangs heb ik een excellijst gekregen. Ik wil graag een keuzelijst aanpassen maar dat lukt me niet. In een cel staat tekst dat uit een keuzelijst komt. In de formulebalk is de formule te lezen. De keuzelijst zit daar dus achter volgens mij. Ik wil een andere keuze lijst opstellen waaruit gekozen kan worden zodat de bestaande formules gehandhaafd blijven want die zijn prima.

In 159 t/m 164 staat een keuze lijst die ik wil aanpassen. In d formulebalk kun je zien dat er een formule (verwijzing) instaat.

Wil het bestand toevoegen maar weet even niet hoe dat moet.

Groeten

admin
Forum Admin

Status: offline

Belgium
830 Bericht
0 Downloads

Waarschuw Moderator

Gepost - 11/11/2009 :  12:19:42  Toon Profiel  Mannelijk Lid  Antwoord met citaat Kopieer deze URL om deze te linken aan dit antwoord
Je kan dit doen door je excelbestand eerste te zippen met winzip en dan kan je via "bijlage toevoegen" aan je antwoord koppelen.

Het gezipt formaat moet kleiner zijn dan 200 kb.

Gebruik van Winzip
Ga naar de de voet van deze paginaGa naar Top Pagina
  Vorig Onderwerp: macro in Excel Onderwerp Volgend Onderwerp: Offerte systeem in Excel  
 Nieuw Onderwerp |  Antwoord op Onderwerp | Maak Onderwerp Favoriet Maak Onderwerp Favoriet |  Printvriendelijk
Verspring Naar:

Icthelpdesk © (c) Donald Claessens  Go To Top Of Page
 Pagina is aangemaakt in 0,14 seconden Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.04  
GML Portal Page  

Deze site maakt deel uit van de

<<< ¦ schrijf in ¦ leden ¦ willekeurig ¦ >>>

'